Om os

IP Administration A/S administrerer og servicerer ca. 250 ejendomme med i alt 7.500 boliger/lejemål. Samlet administrerer vi ejendomme til en værdi af 25,0 mia. kr. med en årlig omsætning på over 600 mio. kr. Vi benytter os af de mest moderne og effektive IT-løsninger, hvilket kommer kunderne til gode gennem lave priser og et højt serviceniveau.

Vi har mere end 25 års erfaring med administration og ejendomsservice i København og på Frederiksberg. Den erfaring kombinerer vi med at være i tæt kontakt med vores kunder og være nemme at få fat på. Det skyldes et målrettet arbejde med konstant fokus på høj kvalitet og service samt dygtiggørelse af vores dedikerede medarbejdere, som i det daglige er klar med relevant rådgivning vedrørende byggesager, finansiering, vedtægtsspørgsmål, eksklusionssager, lejeret m.m.

 

VORES VÆRDIER

IP Administration A/S rådgiver med engagement og på et højt fagligt niveau. Vi sætter os ind i hver enkelt kundes behov for at kunne levere individuel, værdiskabende og forståelig rådgivning.

Vi er tilgængelig for vores kunder, som kan forvente hurtige svartider og gennemsigtighed i forhold til rådgivningens omfang, forudsætninger og pris.

Endelig ønsker vi at være en god og attraktiv arbejdsplads for alle ved at skabe et udfordrende og professionelt arbejdsmiljø med højt til loftet. Vi forventer høj kvalitet samt engagement fra alle medarbejdere, der ligeledes betragtes som den vigtigste ressource i kontinuerlig dygtiggørelse.

Hos IP Administration A/S lægger vi stor vægt på både forretningsmæssige, faglige og personlige værdier. Vi ønsker at være konkurrencedygtige, kvalificerede samt specialiserede og med en uhøjtidelig, moderne og vedkommende atmosfære overfor både kunder og medarbejdere.

 

FORSIKRINGSOPLYSNINGER

IP Administration A/S’ ansvarsforsikring er tegnet i HDI Forsikring. Dertil er vi medlem af Ejendom Danmark og dermed underlagt brancheforeningens etiske normer, krav til uddannelse mv.

 

BETINGELSER OG VILKÅR

Læs mere om IP Administration A/S betingelser og vilkår:

 

Ved ønske om tilbud:
Send mail til ip@ip.dk eller brug formularen her.




Vi administrerer på nuværende tidspunkt 5.000 boligenheder rundt omkring i Danmark.

De 5.000 boligenheder er fordelt på cirka 175 andelsbolig- og ejerforeninger.

Samlet administrerer vi ejendomme til en værdi af 15,0 mia. kr. med en årlig omsætning på 400 mio.

RETNINGSLINJER FOR DEN GODE ADMINISTRATION

  • Alle foreningens bestyrelseshenvendelser til os vil blive besvaret indenfor 48 timer
  • Regnskabsmateriale bliver afleveret til revisor senest 1 måned efter regnskabsårets afslutning
  • Referater fra generalforsamlinger bliver sendt til bestyrelsen senest to arbejdsdage efter generalforsamlingens afholdelse
  • IP Administration A/S holder løbende øje med foreningens likviditet
  • IP Administration A/S stiller en gratis hjemmeside til rådighed for jeres forening
  • Foreningens bestyrelse får nem og brugervenlig webadgang til foreningens dokumenter, og mulighed for at informere alle medlemmer via hjemmeside
  • IP Administration A/S sørger for udarbejdelse af en kvartalsvis økonomirapportering til bestyrelsen
  • IP Administration A/S sørger for månedlig restanceliste til bestyrelsen
  • Foreningen får tilknyttet en fast advokat fra IP Administration A/S, som er klar med relevant rådgivning vedrørende byggesager, finansiering, vedtægtsspørgsmål, eksklusionssager, lejeret m.m.
  • Du kan altid komme i kontakt med IP Administration A/S. Kontorets og telefonernes åbningstider er mandag- torsdag kl. 10.00 – 15.00 samt fredag kl. 10.00 – 12.00.
  • Foreningen får mulighed for storkunde-rabat på forsikring, revision, realkredit samt finansielle produkter hos banker.